Bestellen

  • De juiste maat kiezen

    Toelichting hoe je de juiste maat voor de verschillende braces kunt bepalen is terug te vinden op de pagina Maatname.
    Op het moment dat je je op een productpagina bevindt, kun je op de informatieknop naast het kopje Maat klikken.

    Hoe bepaal ik de juiste maat

  • Een bestelling plaatsen

    Je hebt de brace gevonden die je zocht?

    Zo leg je de brace in de winkeltas:

    • Zoek de brace uit die past bij jouw klacht. Alle prijzen op Bracepoint.nl zijn incl. BTW.
    • Kies de gewenste maat in het rijtje naast de foto.
    • Klik op de button ‘In winkelwagen’.

    Ben je klaar met winkelen?

    • Klik op de Winkeltas rechtsbovenin.
    • oer eventueel een kortingscode in.
    • Klik vervolgens op de button ‘Bestellen’.

    Nog een paar stappen voor het afrekenen

    Maak een keuze uit bestaande of nieuwe klant, voer de gevraagde gegevens in en ga akkoord met de voorwaarden. Als nieuwe klant heb je mogelijkheid om een account aan te maken en je aan te melden voor de nieuwsbrief, beide zijn niet verplicht.

    In de volgende stap kies je de gewenste verzendwijze. Klik op de button ‘Verder’.

    In stap 3 kies je de gewenste betaalmethode, klik vervolgens op de button 'Overzicht'.

    Op de overzichtspagina kun je alles nog even controleren en zo nodig aanpassen. Dit doe je door op de link ’wijzigen’ te klikken. Is alles naar wens? Klik op de button 'Betalen'. Je komt nu in de afrekenomgeving terecht.

    Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat je bestelling akkoord is en bij ons is aangekomen. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk aan je verzonden worden. Als je op werkdagen voor 14:00u een bestelling hebt geplaatst, dan wordt deze de volgende dag geleverd. Heb je op zaterdag, zondag of een feestdag besteld, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.* * Levering is afhankelijk van PostNL.

    Bestelling wijzigen na het afrekenen

    Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Uiteraard kun je altijd artikelen retourneren en een nieuwe bestellen. Kijk voor meer informatie op de pagina 'Retourneren'.

    Een bestelling plaatsen vanuit het buitenland

    Het is helaas niet mogelijk om te bestellen vanuit het buitenland. Alleen bezoekers die in Nederland wonen kunnen producten bestellen via Bracepoint.

  • Het juiste adres invoeren

    Zorg er voor dat je bij het invoeren van je adres de juiste gegevens invoert. Controleer na het invoeren of het adres compleet is (INCLUSIEF huisnummer) en er geen typfouten gemaakt zijn.

    Indien een adres verkeerd is ingevuld, zullen de kosten van een herzending voor eigen rekening zijn.