Betalen

  • Betaalmogelijkheden

    Als je winkelt op Bracepoint.nl heb je keuze uit de volgende betaalmethoden:

    1. IDEAL: ONLINE BETALEN VIA INTERNETBANKIEREN

    Een handige en veilige betaalmethode. Als je voor iDEAL gekozen hebt, dan opent er een nieuw scherm. Kies hier als eerste de bank waar je bankiert. Vervolgens kom je in de betaalomgeving van de door jou gekozen bank. De vervolgstappen en benodigdheden (bijvoorbeeld wel of geen cardreader) verschillen per bank. Heb je alle stappen doorlopen, dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven. Geen ervaring of vragen? Neem contact met de bank waar je bankiert of ga naar:

    •     de algemene website van iDEAL

    2. CREDITCARD: EEN BETAALMETHODE OP REKENING

    Op Bracepoint.nl is het mogelijk om te betalen met Visa en MasterCard. In stap 4 van de winkelmand word je doorgestuurd naar een scherm van Ogone, de organisatie die het betaalverkeer verzorgt voor vele webwinkels. In dit scherm vul je de gevraagde creditcardgegevens in. Om een veilige transactie te garanderen vraagt de creditcardmaatschappij in een volgende stap om aanvullende gegevens. Visa noemt dit Verified by Visa en bij MasterCard heet het MasterCard SecureCode.
     
    Heb je algemene vragen over het gebruik van een creditcard? Neem hiervoor contact op met de bank of de maatschappij waar je klant van bent.

    •     Naar de website van Visa
    •     Naar de website van MasterCard

    Om jou in bescherming te nemen voert Bracepoint.nl steekproefsgewijs controles uit. In dit geval vragen wij je om een legitimatiebewijs.

    3. ACHTERAF BETALEN, BINNEN 14 DAGEN VIA AFTERPAY

    Dit is mogelijk bij een bestelling tot € 400,- (de eerste keer is dat maximaal € 200,-). Als je hiervoor kiest, vraagt AfterPay jou om aanvullende informatie in een nieuw scherm.

    •     Meer lezen over achteraf betalen via AfterPay

  • Achteraf betalen via AfterPay

    Als je kiest voor achteraf betalen, dan maak je het bedrag binnen 14 dagen over aan AfterPay. Dit is de organisatie die het hele proces voor Bracepoint verzorgt.

    DEZE BETAALMETHODE IS MOGELIJK ALS JE:

    • Bestelbedrag niet hoger is dan € 400,- (de eerste keer is dat € 200,-).
    • In Nederland woont.
    • Het pakket binnen Nederland laat bezorgen.

    ACHTERAF BETALEN VIA AFTERPAY WERKT ALS VOLGT:

    • Kies tijdens het bestelproces voor ‘achteraf betalen’
    • AfterPay vraagt je om aanvullende informatie zoals: naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en bankrekeningnummer
    • Als jouw aanvraag is goedgekeurd, dan ga je terug naar het besteloverzicht en verschijnt de tekst 'Je hebt betaald via AfterPay'.
    • De factuur wordt na 5 werkdagen per mail naar je verzonden, dit wordt verzorgd door AfterPay.
    • Maak het verschuldigde bedrag over binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket volgens de instructies op de factuur.

    BESTELLING RETOURNEREN

    Als je besluit de hele bestelling te retourneren, dan hoef je niks over te maken.

    DEEL VAN JE BESTELLING RETOURNEREN

    Besluit je een deel van de artikelen terug te sturen? Maak dan het restantbedrag over dat bestaat uit:

    • Het aankoopbedrag van de artikelen die je wilt houden.
    • De eventuele verzendkosten.

    •     Meer lezen over retourneren

    ADVIES VAN BRACEPOINT.NL

    Uiteraard willen wij dat deze betaalmethode zo eenvoudig mogelijk voor jou verloopt. Wij adviseren je:

    • Adres- en bankrekeninggegevens goed te controleren als je ze hebt ingevuld.
    • Binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket te betalen om extra administratiekosten te voorkomen.
    • Een eventuele adreswijziging zo snel mogelijk door te geven aan AfterPay. Dit kan per e-mail of schriftelijk: AfterPay BV - Postbus 434 - 8440 AK Heerenveen.

    MEER WETEN OVER AFTERPAY?

    •     Naar de veelgestelde vragen op de website van AfterPay
    •     Naar de betalingsvoorwaarden van AfterPay

  • Betaling niet gelukt

    Waar techniek is gaat soms ook wel eens wat mis. Hier leggen wij uit welke situatie zich voor kan doen tijdens het afrekenen en wat de vervolgstap is. De bestelling is alleen met succes geplaatst als alle stappen zijn doorlopen en de transactie gelukt is.

    SITUATIE 1: ALLE STAPPEN DOORLOPEN EN HET GELD IS AFGESCHREVEN

    Dan is de order geplaatst en hoef je niet opnieuw te bestellen.

    SITUATIE 2: STORING EN HET GELD IS NIET AFGESCHREVEN

    • Gaat het om een storing bij de bank? Dan word je automatisch teruggestuurd om een nieuwe betaalmethode te kiezen.
    • Lukt dit niet en heb je de laatste maat besteld? Wacht dan 15 minuten met opnieuw bestellen, het artikel is dan weer beschikbaar.

    SITUATIE 3: MELDING ACHTERAF BETALEN VIA AFTERPAY: (OP DIT MOMENT) NIET MOGELIJK

    • Neem contact met de klantenservice van AfterPay om de (tijdelijke) oorzaak te achterhalen. Het telefoonnummer is 0900 2526275 (15 ct p/m) en het e-mailadres is: klantenservice@afterpay.nl.
    • Wil je liever anders betalen? Ga terug en kies een andere betaalmethode.

  • Kortingscodes gebruiken

    Heb je een kortingscode ontvangen? Hier vind je een aantal tips en spelregels met betrekking tot het gebruik van deze codes.

    ALGEMENE SPELREGELS KORTINGSCODE

    • De waarde van de kortingscode dien je in één keer te besteden.
    • In principe zijn kortingscodes niet te gebruiken in combinatie met afgeprijsde artikelen (van/voor prijzen), tenzij anders vermeld.
    • Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere kortingscodes en/of -acties.

    HOE WERKT EEN KORTINGSCODE?

    • Zodra je klaar bent met shoppen ga je naar de winkelwagen.
    • Bij voorkeur kopieer je de kortingscode om typefouten te voorkomen, zorg dat er geen spaties meekomen.
    • Plak de code in het kortingscodeveld, deze vind je onder het artikeloverzicht.
    • Klik op de button 'Toevoegen', de korting wordt nu verrekend.

    WERKT JE CODE NIET?

    • In sommige gevallen geldt een minimum bestedingsbedrag. Deze informatie vind je terug bij de spelregels of voorwaarden van de actie.
    • Vaak zijn kortingscodes geldig tot een bepaalde datum. Ook dit is terug te vinden in de spelregels of voorwaarden.
    • Wij adviseren de code te kopiëren en te plakken om typefouten te voorkomen. Let op dat je geen spaties voor of achter de code hebt staan.
    • Klik op de knop ‘toevoegen’, anders wordt de code niet verwerkt.