Klantenservice

Bestellen

  • De juiste maat kiezen

    Toelichting hoe je de juiste maat voor de verschillende braces kunt bepalen is terug te vinden op de pagina Maatname.
    Op het moment dat je je op een productpagina bevindt, kun je op de informatieknop naast het kopje Maat klikken.

    Hoe bepaal ik de juiste maat

  • Een bestelling plaatsen

    Je hebt de brace gevonden die je zocht?

    Zo leg je de brace in de winkeltas:

    • Zoek de brace uit die past bij jouw klacht. Alle prijzen op Bracepoint.nl zijn incl. BTW.
    • Kies de gewenste maat in het rijtje naast de foto.
    • Klik op de button ‘In winkelwagen’.

    Ben je klaar met winkelen?

    • Klik op de Winkeltas rechtsbovenin.
    • oer eventueel een kortingscode in.
    • Klik vervolgens op de button ‘Bestellen’.

    Nog een paar stappen voor het afrekenen

    Maak een keuze uit bestaande of nieuwe klant, voer de gevraagde gegevens in en ga akkoord met de voorwaarden. Als nieuwe klant heb je mogelijkheid om een account aan te maken en je aan te melden voor de nieuwsbrief, beide zijn niet verplicht.

    In de volgende stap kies je de gewenste verzendwijze. Klik op de button ‘Verder’.

    In stap 3 kies je de gewenste betaalmethode, klik vervolgens op de button 'Overzicht'.

    Op de overzichtspagina kun je alles nog even controleren en zo nodig aanpassen. Dit doe je door op de link ’wijzigen’ te klikken. Is alles naar wens? Klik op de button 'Betalen'. Je komt nu in de afrekenomgeving terecht.

    Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat je bestelling akkoord is en bij ons is aangekomen. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk aan je verzonden worden. Als je op werkdagen voor 14:00u een bestelling hebt geplaatst, dan wordt deze de volgende dag geleverd. Heb je op zaterdag, zondag of een feestdag besteld, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.* * Levering is afhankelijk van PostNL.

    Bestelling wijzigen na het afrekenen

    Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Uiteraard kun je altijd artikelen retourneren en een nieuwe bestellen. Kijk voor meer informatie op de pagina 'Retourneren'.

    Een bestelling plaatsen vanuit het buitenland

    Het is helaas niet mogelijk om te bestellen vanuit het buitenland. Alleen bezoekers die in Nederland wonen kunnen producten bestellen via Bracepoint.

  • Het juiste adres invoeren

    Zorg er voor dat je bij het invoeren van je adres de juiste gegevens invoert. Controleer na het invoeren of het adres compleet is (INCLUSIEF huisnummer) en er geen typfouten gemaakt zijn.

    Indien een adres verkeerd is ingevuld, zullen de kosten van een herzending voor eigen rekening zijn.

Betalen

  • Betaalmogelijkheden

    Als je winkelt op Bracepoint.nl maak je gebruik van de volgende betaalmethode:

    IDEAL: ONLINE BETALEN VIA INTERNETBANKIEREN

    Een handige en veilige betaalmethode. Als je voor iDEAL gekozen hebt, dan opent er een nieuw scherm. Kies hier als eerste de bank waar je bankiert. Vervolgens kom je in de betaalomgeving van de door jou gekozen bank. De vervolgstappen en benodigdheden (bijvoorbeeld wel of geen cardreader) verschillen per bank. Heb je alle stappen doorlopen, dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven. Geen ervaring of vragen? Neem contact met de bank waar je bankiert of ga naar:

    •     de algemene website van iDEAL

  • Betaling niet gelukt

    Waar techniek is gaat soms ook wel eens wat mis. Hier leggen wij uit welke situatie zich voor kan doen tijdens het afrekenen en wat de vervolgstap is. De bestelling is alleen met succes geplaatst als alle stappen zijn doorlopen en de transactie gelukt is.

    SITUATIE 1: ALLE STAPPEN DOORLOPEN EN HET GELD IS AFGESCHREVEN

    Dan is de order geplaatst en hoef je niet opnieuw te bestellen.

    SITUATIE 2: STORING EN HET GELD IS NIET AFGESCHREVEN

    • Gaat het om een storing bij de bank? Dan word je automatisch teruggestuurd om een nieuwe betaalmethode te kiezen.
    • Lukt dit niet en heb je de laatste maat besteld? Wacht dan 15 minuten met opnieuw bestellen, het artikel is dan weer beschikbaar.

  • Kortingscodes gebruiken

    Heb je een kortingscode ontvangen? Hier vind je een aantal tips en spelregels met betrekking tot het gebruik van deze codes.

    ALGEMENE SPELREGELS KORTINGSCODE

    • De waarde van de kortingscode dien je in één keer te besteden.
    • In principe zijn kortingscodes niet te gebruiken in combinatie met afgeprijsde artikelen (van/voor prijzen), tenzij anders vermeld.
    • Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere kortingscodes en/of -acties.

    HOE WERKT EEN KORTINGSCODE?

    • Zodra je klaar bent met shoppen ga je naar de winkelwagen.
    • Bij voorkeur kopieer je de kortingscode om typefouten te voorkomen, zorg dat er geen spaties meekomen.
    • Plak de code in het kortingscodeveld, deze vind je onder het artikeloverzicht.
    • Klik op de button 'Toevoegen', de korting wordt nu verrekend.

    WERKT JE CODE NIET?

    • In sommige gevallen geldt een minimum bestedingsbedrag. Deze informatie vind je terug bij de spelregels of voorwaarden van de actie.
    • Vaak zijn kortingscodes geldig tot een bepaalde datum. Ook dit is terug te vinden in de spelregels of voorwaarden.
    • Wij adviseren de code te kopiëren en te plakken om typefouten te voorkomen. Let op dat je geen spaties voor of achter de code hebt staan.
    • Klik op de knop ‘toevoegen’, anders wordt de code niet verwerkt.

Verzenden

  • Gratis thuisbezorgd door PostNL

    Bracepoint vindt het erg belangrijk de beste service te verlenen. Daarom wordt je bestelling geheel kosteloos verzonden via PostNL.

    Als je op werkdagen voor 14:00u een bestelling hebt geplaatst, dan wordt deze die zelfde dag nog verzonden. Heb je op zaterdag, zondag of een feestdag besteld, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Levering is afhankelijk van PostNL. Dit duurt gemiddeld twee werkdagen.

    BEZORGER GEMIST

    Ben je niet thuis, dan wordt het pakket bij buren afgeleverd. Wil je meer weten over bezorgmomenten en wat er gebeurt als je niet thuis bent?

    •     PostNL Pakketbezorging
    •     PostNL Pakket volgen

  • Levertijd en feestdagen

    Tijdens feestdagen is het voor Bracepoint niet mogelijk bestellingen te versturen. Onze excuses hiervoor.

    VERWACHTE VERTRAGING

    Op dit moment zijn er geen feestdagen die invloed hebben op de levertijd.
    Let op: levering is altijd afhankelijk van de afhandeling bij PostNL.

    BESTELLING VOLGEN

    Zodra jouw pakket bij ons de deur uitgaat ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Op deze manier kun je jouw bestelling altijd volgen. Controleer ook je map Ongewenste Mail voor een bericht gestuurd vanuit noreply@frama.nl.

  • Bestelling volgen

    Als je een bestelling bij Bracepoint plaatst en betaald, ontvang je een bevestiging van je bestelling en van je betaling. Zodra jouw pakketje met daarin jouw bestelling verstuurd wordt, ontvang je een e-mail met daarin een link naar de Track en Trace code van je bestelling. Wanneer je klikt op deze link, kun je de status van je bestelling volgen. Controleer ook je map Ongewenste Mail voor een bericht gestuurd vanuit noreply@frama.nl.

    IS ER IETS MISGEGAAN?

    Dan adviseren we je contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen met je pakket. Vergeet je ordernummer niet bij de hand te houden.

    •     Contact opnemen met Klantenservice
    •     PostNL Pakket volgen

Retourneren

  • Retourneren

    Wil je een online bestelling retourneren? Dat kan!
    Bij Bracepoint is retourneren geheel gratis. Dit is mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket.

    RICHTLIJNEN VOOR RETOURNEREN

    Zorg ervoor dat:

    • Het product ongedragen en dus in de oorspronkelijke staat is. (Product mag gepast worden, maar niet gebruikt)
    • Je een compleet product terugstuurt, d.w.z. het complete artikel, verpakking, bijsluiter, eventueel wasnetje en dat het label aangehecht blijft.
    • Je het bijgevoegde retourformulier juist en compleet invult, dus ook de reden van retour invullen.
    • Je het retourproduct binnen 14 dagen terugstuurt.

    Je kunt jouw bestelling kosteloos terugsturen met PostNL door middel van het onderstaande Antwoordnummer.

    Nea International bv
    t.a.v. Retouren Bracepoint
    Antwoordnummer 20417
    6199 XV  Maastricht-Airport

    Zoek een PostNL Locatie bij jou in de buurt:

    •     PostNL locaties zoeken

    TERUGSTUREN MET POSTNL

    Vanaf de leveringsdatum heb je 14 kalenderdagen de tijd om het pakket terug te sturen. Doorloop de volgende stappen:

    • Pak product in volgens de bovenstaande richtlijnen en in de oorspronkelijke doos.
    • Wijzig jouw adresgegevens in: het bovenstaande adres met Antwoordnummer.
    • Geef het pakket af bij een PostNL locatie en bewaar het bewijs van verzending goed.
    • Jouw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt, lees meer info op de website van PostNL:

    •     Naar de website van PostNL

    RUILEN

    Past de brace niet? Of heb je toch liever een ander product? Dan verzoeken wij je vriendelijk het artikel te retourneren en het artikel opnieuw te bestellen in de juiste maat. Heb je de bestelling tijdens een actieperiode gedaan, vraag dan een kortingscode aan bij de klantenservice.

  • Klachten en garantie

    Bracepoint doet er alles aan om je bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Is er iets met je bestelling of ben je niet tevreden over een artikel? Wij staan je graag te woord om de kwestie met je op te lossen.

    •     Contact opnemen met klantenservice

    RETOURNEREN IN GEVAL VAN EEN KLACHT

    Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, adviseren we je het volgende te doen:

    • Probeer het product zo compleet mogelijk terug te sturen, d.w.z. het complete artikel, verpakking, bijsluiter, eventueel wasnetje.
    • Beschrijf de klacht nauwkeurig
    • Vermeld het artikelnummer en je ordernummer.

    We streven ernaar om de klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst van het artikel te beoordelen.

    GARANTIE

    Aan de hand van je retour, zal onze klantenservice beoordelen of de klacht onder je garantie valt.

Over Bracepoint

  • Contact

    CONTACT OPNEMEN MET BRACEPOINT

    Per e-mail kun je ons bereiken via het onderstaande formulier. Beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk. Heeft je vraag betrekking op een geplaatste bestelling, vermeld dan s.v.p. ook je ordernummer. Telefonisch contact is ook mogelijk. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar:

    Maandag-vrijdag: 9:00 - 17:00 uur

    Je kunt ons telefonisch bereiken op nummer 0800–2722376 (gratis telefoonnummer)

    Contactgegevens
    E-mailadres: klantenservice@bracepoint.nl
    Telefoonnummer: 0800–2722376 (gratis telefoonnummer)

    Bracepoint.nl is onderdeel van:
    Nea International bv
    Europalaan 31
    6199 AB Maastricht - Airport
    KvK-nummer: 14624669
    Btw-identificatienummer: NL0073.82.868.B01

Privacy

  • Privacy

    WAT WORDT ER MET MIJN PERSOONSGEGEVENS GEDAAN?

    Wanneer je ons via e-mail een bericht stuurt, dan worden je persoonsgegevens gebruikt om je vraag te kunnen beantwoorden en verder met je in contact te treden. De gegevens worden niet bewaard in een database of gebruikt voor andere doeleinden. Ditzelfde geldt voor de gegevens die je invult bij een bestelling; deze gebruiken we alleen om je bestelling uit te voeren.

    Ga naar het Privacy- en Cookiebeleid