Klantenservice

Bestellen

  • De juiste maat kiezen

    Toelichting hoe je de juiste maat voor de verschillende braces kunt bepalen is terug te vinden op de pagina Maatname.
    Op het moment dat je je op een productpagina bevindt, kun je op de informatieknop naast het kopje Maat klikken.

    Hoe bepaal ik de juiste maat

  • Een bestelling plaatsen

    Je hebt de brace gevonden die je zocht?

    Zo leg je de brace in de winkeltas:

    • Zoek de brace uit die past bij jouw klacht. Alle prijzen op Bracepoint.nl zijn incl. BTW.
    • Kies de gewenste maat in het rijtje naast de foto.
    • Klik op de button ‘In winkelwagen’.

    De juiste maat kiezen

    Ben je klaar met winkelen?

    • Klik op de Winkeltas rechtsbovenin.
    • oer eventueel een kortingscode in.
    • Klik vervolgens op de button ‘Bestellen’.

    Kortingscodes gebruiken

    Nog een paar stappen voor het afrekenen

    Maak een keuze uit bestaande of nieuwe klant, voer de gevraagde gegevens in en ga akkoord met de voorwaarden. Als nieuwe klant heb je mogelijkheid om een account aan te maken en je aan te melden voor de nieuwsbrief, beide zijn niet verplicht.

    In de volgende stap kies je de gewenste verzendwijze. Klik op de button ‘Verder’.

    In stap 3 kies je de gewenste betaalmethode, klik vervolgens op de button 'Overzicht'.

    Op de overzichtspagina kun je alles nog even controleren en zo nodig aanpassen. Dit doe je door op de link ’wijzigen’ te klikken. Is alles naar wens? Klik op de button 'Betalen'. Je komt nu in de afrekenomgeving terecht.

    Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail een orderbevestiging met daarin een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat je bestelling akkoord is en bij ons is aangekomen. Vervolgens zal de bestelling zo snel mogelijk aan je verzonden worden. Als je op werkdagen voor 14:00u een bestelling hebt geplaatst, dan wordt deze de volgende dag geleverd. Heb je op zaterdag, zondag of een feestdag besteld, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.* * Levering is afhankelijk van DHL.

    Meer informatie over:

    Verzendopties

    Betaalmogelijkheden

    Bestelling wijzigen na het afrekenen

    Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Uiteraard kun je altijd artikelen retourneren en een nieuwe bestellen. Kijk voor meer informatie op de pagina:

    Ruilen en retourneren

    Een bestelling plaatsen vanuit het buitenland

    Het is helaas niet mogelijk om te bestellen vanuit het buitenland. Alleen bezoekers die in Nederland wonen kunnen producten bestellen via Bracepoint.

Betalen

  • Betaalmogelijkheden

    Als je winkelt op Bracepoint.nl heb je keuze uit de volgende betaalmethoden:

    1. IDEAL: ONLINE BETALEN VIA INTERNETBANKIEREN

    Een handige en veilige betaalmethode. Als je voor iDEAL gekozen hebt, dan opent er een nieuw scherm. Kies hier als eerste de bank waar je bankiert. Vervolgens kom je in de betaalomgeving van de door jou gekozen bank. De vervolgstappen en benodigdheden (bijvoorbeeld wel of geen cardreader) verschillen per bank. Heb je alle stappen doorlopen, dan wordt het bedrag meteen van je rekening afgeschreven. Geen ervaring of vragen? Neem contact met de bank waar je bankiert of ga naar:

    •     de algemene website van iDEAL

    2. CREDITCARD: EEN BETAALMETHODE OP REKENING

    Op Bracepoint.nl is het mogelijk om te betalen met Visa en MasterCard. In stap 4 van de winkelmand word je doorgestuurd naar een scherm van Ogone, de organisatie die het betaalverkeer verzorgt voor vele webwinkels. In dit scherm vul je de gevraagde creditcardgegevens in. Om een veilige transactie te garanderen vraagt de creditcardmaatschappij in een volgende stap om aanvullende gegevens. Visa noemt dit Verified by Visa en bij MasterCard heet het MasterCard SecureCode.
     
    Heb je algemene vragen over het gebruik van een creditcard? Neem hiervoor contact op met de bank of de maatschappij waar je klant van bent.

    •     Naar de website van Visa
    •     Naar de website van MasterCard

    Om jou in bescherming te nemen voert Bracepoint.nl steekproefsgewijs controles uit. In dit geval vragen wij je om een legitimatiebewijs.

    3. ACHTERAF BETALEN, BINNEN 14 DAGEN VIA AFTERPAY

    Dit is mogelijk bij een bestelling tot € 400,- (de eerste keer is dat maximaal € 200,-). Als je hiervoor kiest, vraagt AfterPay jou om aanvullende informatie in een nieuw scherm.

    •     Meer lezen over achteraf betalen via AfterPay

  • Achteraf betalen via AfterPay

    Als je kiest voor achteraf betalen, dan maak je het bedrag binnen 14 dagen over aan AfterPay. Dit is de organisatie die het hele proces voor Bracepoint verzorgt.

    DEZE BETAALMETHODE IS MOGELIJK ALS JE:

    • Bestelbedrag niet hoger is dan € 400,- (de eerste keer is dat € 200,-).
    • In Nederland woont.
    • Het pakket binnen Nederland laat bezorgen.

    ACHTERAF BETALEN VIA AFTERPAY WERKT ALS VOLGT:

    • Kies tijdens het bestelproces voor ‘achteraf betalen’
    • AfterPay vraagt je om aanvullende informatie zoals: naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en bankrekeningnummer
    • Als jouw aanvraag is goedgekeurd, dan ga je terug naar het besteloverzicht en verschijnt de tekst 'Je hebt betaald via AfterPay'.
    • De factuur wordt na 5 werkdagen per mail naar je verzonden, dit wordt verzorgd door AfterPay.
    • Maak het verschuldigde bedrag over binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket volgens de instructies op de factuur.

    BESTELLING RETOURNEREN

    Als je besluit de hele bestelling te retourneren, dan hoef je niks over te maken.

    DEEL VAN JE BESTELLING RETOURNEREN

    Besluit je een deel van de artikelen terug te sturen? Maak dan het restantbedrag over dat bestaat uit:

    • Het aankoopbedrag van de artikelen die je wilt houden.
    • De eventuele verzendkosten.

    •     Meer lezen over retourneren

    ADVIES VAN BRACEPOINT.NL

    Uiteraard willen wij dat deze betaalmethode zo eenvoudig mogelijk voor jou verloopt. Wij adviseren je:

    • Adres- en bankrekeninggegevens goed te controleren als je ze hebt ingevuld.
    • Binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket te betalen om extra administratiekosten te voorkomen.
    • Een eventuele adreswijziging zo snel mogelijk door te geven aan AfterPay. Dit kan per e-mail of schriftelijk: AfterPay BV - Postbus 434 - 8440 AK Heerenveen.

    MEER WETEN OVER AFTERPAY?

    •     Naar de veelgestelde vragen op de website van AfterPay
    •     Naar de betalingsvoorwaarden van AfterPay

  • Betaling niet gelukt

    Waar techniek is gaat soms ook wel eens wat mis. Hier leggen wij uit welke situatie zich voor kan doen tijdens het afrekenen en wat de vervolgstap is. De bestelling is alleen met succes geplaatst als alle stappen zijn doorlopen en de transactie gelukt is.

    SITUATIE 1: ALLE STAPPEN DOORLOPEN EN HET GELD IS AFGESCHREVEN

    Dan is de order geplaatst en hoef je niet opnieuw te bestellen.

    SITUATIE 2: STORING EN HET GELD IS NIET AFGESCHREVEN

    • Gaat het om een storing bij de bank? Dan word je automatisch teruggestuurd om een nieuwe betaalmethode te kiezen.
    • Lukt dit niet en heb je de laatste maat besteld? Wacht dan 15 minuten met opnieuw bestellen, het artikel is dan weer beschikbaar.

    SITUATIE 3: MELDING ACHTERAF BETALEN VIA AFTERPAY: (OP DIT MOMENT) NIET MOGELIJK

    • Neem contact met de klantenservice van AfterPay om de (tijdelijke) oorzaak te achterhalen. Het telefoonnummer is 0900 2526275 (15 ct p/m) en het e-mailadres is: klantenservice@afterpay.nl.
    • Wil je liever anders betalen? Ga terug en kies een andere betaalmethode.

  • Kortingscodes gebruiken

    Heb je een kortingscode ontvangen? Hier vind je een aantal tips en spelregels met betrekking tot het gebruik van deze codes.

    ALGEMENE SPELREGELS KORTINGSCODE

    • De waarde van de kortingscode dien je in één keer te besteden.
    • In principe zijn kortingscodes niet te gebruiken in combinatie met afgeprijsde artikelen (van/voor prijzen), tenzij anders vermeld.
    • Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere kortingscodes en/of -acties.

    HOE WERKT EEN KORTINGSCODE?

    • Zodra je klaar bent met shoppen ga je naar de winkelwagen.
    • Bij voorkeur kopieer je de kortingscode om typefouten te voorkomen, zorg dat er geen spaties meekomen.
    • Plak de code in het kortingscodeveld, deze vind je onder het artikeloverzicht.
    • Klik op de button 'Toevoegen', de korting wordt nu verrekend.

    WERKT JE CODE NIET?

    • In sommige gevallen geldt een minimum bestedingsbedrag. Deze informatie vind je terug bij de spelregels of voorwaarden van de actie.
    • Vaak zijn kortingscodes geldig tot een bepaalde datum. Ook dit is terug te vinden in de spelregels of voorwaarden.
    • Wij adviseren de code te kopiëren en te plakken om typefouten te voorkomen. Let op dat je geen spaties voor of achter de code hebt staan.
    • Klik op de knop ‘toevoegen’, anders wordt de code niet verwerkt.

Verzenden

  • Gratis thuisbezorgd door DHL

    Bracepoint vindt het erg belangrijk de beste service te verlenen. Daarom wordt je bestelling geheel kosteloos verzonden via DHL.

    Als je op werkdagen voor 14:00u een bestelling hebt geplaatst, dan wordt deze die zelfde dag nog verzonden.  Normaal gesproken wordt deze dan de volgende dag geleverd. Heb je op zaterdag, zondag of een feestdag besteld, dan wordt de bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.*
    * Levering is afhankelijk van DHL.

    BEZORGER GEMIST

    Ben je niet thuis, dan wordt het pakket bij buren afgeleverd. Wil je meer weten over bezorgmomenten en wat er gebeurt als je niet thuis bent?

    •     Meer lezen op de website van DHL
    •     Bestelling volgen

  • Levertijd en feestdagen

    Tijdens enkele feestdagen is het voor Bracepoint niet mogelijk de boodschap "Werkdagen voor 14.00 uur besteld, morgen in huis" waar te maken, daarom is je bestelling op enkele feestdagen niet de volgende dag al in huis. Onze excuses hiervoor.

    VERWACHTE VERTRAGING

    Op dit moment zijn er geen feestdagen die invloed hebben op de levertijd.
    Let op: levering is altijd afhankelijk van de afhandeling bij DHL.

    BESTELLING VOLGEN

    Zodra jouw pakket bij ons de deur uitgaat ontvang je een e-mail met een Track & Trace code. Op deze manier kun je jouw bestelling altijd volgen.

  • Bestelling volgen

    Als je een bestelling plaatst bij Bracepoint, ontvang je wanneer deze verwerkt wordt een bevestiging van je bestelling. Zodra jouw pakketje met daarin jouw bestelling verstuurd wordt, ontvang je een e-mailupdate met daarin een link naar de Track en Trace code van je bestelling. Wanneer je klikt op deze link, kun je de status van je bestelling volgen.

    IS ER IETS MISGEGAAN?

    Dan adviseren we je contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen je helpen met je pakket. Vergeet je ordernummer niet bij de hand te houden.

    •     Contact opnemen met Klantenservice
    •     Bestelling volgen

Retourneren

  • Retourneren

    Wil je een online bestelling retourneren? Dat kan!
    Bij Bracepoint is retourneren geheel gratis. Dit is mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket.

    RICHTLIJNEN VOOR RETOURNEREN

    Zorg ervoor dat:

    • Het product ongedragen en dus in de oorspronkelijke staat is. (Product mag gepast worden, maar niet gebruikt)
    • Je een compleet product terugstuurt, d.w.z. het complete artikel, verpakking, bijsluiter, eventueel wasnetje en dat het label aangehecht blijft.
    • Je het bijgvoegd retourformulier juist en compleet invult, dus ook de reden van retour invullen.
    • Je het retourproduct binnen 14 dagen terugstuurt.

    Je kunt jouw bestelling kosteloos terugsturen met PostNL door middel van het onderstaande Antwoordnummer.

    Nea International bv
    t.a.v. Retouren Bracepoint
    Antwoordnummer 20417
    6199 XV  Maastricht-Airport

    Zoek een PostNL Locatie bij jou in de buurt:

    •     PostNL locaties zoeken

    TERUGSTUREN MET POSTNL

    Vanaf de leveringsdatum heb je 14 kalenderdagen de tijd om het pakket terug te sturen. Doorloop de volgende stappen:

    • Pak product in volgens de bovenstaande richtlijnen en in de oorspronkelijke doos.
    • Wijzig jouw adresgegevens in: het bovenstaande adres met Antwoordnummer.
    • Geef het pakket af bij een PostNL locatie en bewaar het bewijs van verzending goed.
    • Jouw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt, lees meer info op de website van PostNL:

    •     Naar de website van PostNL

    RUILEN

    Past de brace niet? Of heb je toch liever een ander product? Dan verzoeken wij je vriendelijk het artikel te retourneren en het artikel opnieuw te bestellen in de juiste maat. Heb je de bestelling tijdens een actieperiode gedaan, vraag dan een kortingscode aan bij de klantenservice.

  • Klachten en garantie

    Bracepoint doet er alles aan om je bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Is er iets met je bestelling of ben je niet tevreden over een artikel? Wij staan je graag te woord om de kwestie met je op te lossen.

    •     Contact opnemen met klantenservice

    RETOURNEREN IN GEVAL VAN EEN KLACHT

    Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, adviseren we je het volgende te doen:

    • Probeer het product zo compleet mogelijk terug te sturen, d.w.z. het complete artikel, verpakking, bijsluiter, eventueel wasnetje.
    • Beschrijf de klacht nauwkeurig
    • Vermeld het artikelnummer en je ordernummer.

    We streven ernaar om de klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst van het artikel te beoordelen.

    GARANTIE

    Aan de hand van je retour, zal onze klantenservice beoordelen of de klacht onder je garantie valt.

Over Bracepoint

  • Contact

    CONTACT OPNEMEN MET BRACEPOINT

    Per e-mail kun je ons bereiken via het onderstaande formulier. Beschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk. Heeft je vraag betrekking op een geplaatste bestelling, vermeld dan s.v.p. ook je ordernummer. Telefonisch contact is ook mogelijk. Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar:

    Maandag-vrijdag: 9:00 - 17:00 uur

    Je kunt ons telefonisch bereiken op nummer 0800–2722376 (gratis telefoonnummer)

    Contactgegevens
    E-mailadres: klantenservice@bracepoint.nl
    Telefoonnummer: 0800–2722376 (gratis telefoonnummer)

    Bracepoint.nl is onderdeel van:
    Nea International bv
    Europalaan 31
    6199 AB Maastricht - Airport
    KvK-nummer: 14624669
    Btw-identificatienummer: NL0073.82.868.B01

Privacy

  • Privacy

    WAT WORDT ER MET MIJN PERSOONSGEGEVENS GEDAAN?

    Wanneer je ons via e-mail een bericht stuurt, dan worden je persoonsgegevens gebruikt om je vraag te kunnen beantwoorden en verder met je in contact te treden. De gegevens worden niet bewaard in een database of gebruikt voor andere doeleinden. Ditzelfde geldt voor de gegevens die je invult bij een bestelling; deze gebruiken we alleen om je bestelling uit te voeren.

    Ga naar het Privacy en Cookie Beleid