Retourneren

  • Retourneren

    Wil je een online bestelling retourneren? Dat kan!
    Bij Bracepoint is retourneren geheel gratis. Dit is mogelijk binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je pakket.

    RICHTLIJNEN VOOR RETOURNEREN

    Zorg ervoor dat:

    • Het product ongedragen en dus in de oorspronkelijke staat is. (Product mag gepast worden, maar niet gebruikt)
    • Je een compleet product terugstuurt, d.w.z. het complete artikel, verpakking, bijsluiter, eventueel wasnetje en dat het label aangehecht blijft.
    • Je het bijgvoegd retourformulier juist en compleet invult, dus ook de reden van retour invullen.
    • Je het retourproduct binnen 14 dagen terugstuurt.

    Je kunt jouw bestelling kosteloos terugsturen met PostNL door middel van het onderstaande Antwoordnummer.

    Nea International bv
    t.a.v. Retouren Bracepoint
    Antwoordnummer 20417
    6199 XV  Maastricht-Airport

    Zoek een PostNL Locatie bij jou in de buurt:

    •     PostNL locaties zoeken

    TERUGSTUREN MET POSTNL

    Vanaf de leveringsdatum heb je 14 kalenderdagen de tijd om het pakket terug te sturen. Doorloop de volgende stappen:

    • Pak product in volgens de bovenstaande richtlijnen en in de oorspronkelijke doos.
    • Wijzig jouw adresgegevens in: het bovenstaande adres met Antwoordnummer.
    • Geef het pakket af bij een PostNL locatie en bewaar het bewijs van verzending goed.
    • Jouw retour wordt zo snel mogelijk verwerkt, lees meer info op de website van PostNL:

    •     Naar de website van PostNL

    RUILEN

    Past de brace niet? Of heb je toch liever een ander product? Dan verzoeken wij je vriendelijk het artikel te retourneren en het artikel opnieuw te bestellen in de juiste maat. Heb je de bestelling tijdens een actieperiode gedaan, vraag dan een kortingscode aan bij de klantenservice.

  • Klachten en garantie

    Bracepoint doet er alles aan om je bestelling zo goed mogelijk te laten verlopen. Is er iets met je bestelling of ben je niet tevreden over een artikel? Wij staan je graag te woord om de kwestie met je op te lossen.

    •     Contact opnemen met klantenservice

    RETOURNEREN IN GEVAL VAN EEN KLACHT

    Om je zo goed en snel mogelijk te helpen, adviseren we je het volgende te doen:

    • Probeer het product zo compleet mogelijk terug te sturen, d.w.z. het complete artikel, verpakking, bijsluiter, eventueel wasnetje.
    • Beschrijf de klacht nauwkeurig
    • Vermeld het artikelnummer en je ordernummer.

    We streven ernaar om de klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst van het artikel te beoordelen.

    GARANTIE

    Aan de hand van je retour, zal onze klantenservice beoordelen of de klacht onder je garantie valt.